Välimieslautakunnan sihteeristöön etsitään assistenttia määräaikaiseen sijaisuuteen

Keskuskauppakamari on Helsingin World Trade Centerissä toimiva vaikuttajaorganisaatio, joka edistää vapaata, vaurasta, avointa ja kilpailukykyistä Suomea, joka on paras toimintaympäristö yrityksille ja elinkeinoelämälle. Keskuskauppakamari hoitaa myös julkisia tehtäviä ja elinkeinoelämän itsesääntelytehtäviä.

Haemme assistenttia


Etsimme nyt Riidanratkaisupalvelut-yksikköömme 
noin vuoden määräaikaiseen sijaisuuteen assistenttia toimimaan erityisesti välimieslautakunnanlunastuslautakunnan ja mainonnan eettisen neuvoston assistenttina.

Toimit tärkeässä roolissa viisihenkisen asiantuntijatiimimme apuna. Toivomme, että viihdyt paitsi rutiinitehtävien parissa myös välillä nopeastikin muuttuvissa tilanteissa. Pystyt pitämään langat käsissä ja priorisoimaan työtehtäviä kiireen keskellä. Etsimämme assistentti uskaltaa tehdä itsenäisesti päätöksiä sovittujen toimintaperiaatteiden pohjalta.

Toivomme, että olet työntekijänä asiakaspalveluhenkinen, luotettava, positiivinen ja sosiaalinen. Pidät työskentelemisestä erilaisten ja eritaustaisten ihmisten kanssa. Huolellisuus, järjestelmällisyys ja tarkkuus ovat sinulle luonteenomaisia piirteitä. Kykenet hoitamaan tehtäviä itsenäisesti, oma-aloitteisesti, tehokkaasti ja vastuullisesti. Arvostamme avointa ja innostunutta asennetta.


Sinulle kuuluvia tehtäviä ovat mm.

  • esitysten, lausuntojen, kirjeiden ja muiden asiakirjojen laadinta ja oikoluku
  • asiakaspalvelu, mukaan lukien kirjeenvaihto asiakkaiden ja yhteyshenkilöiden kanssa
  • kokous- ja matkajärjestelyt ja avustaminen tilaisuuksien järjestämisessä
  • lautakuntien laskutuksesta huolehtiminen
  • sosiaalisen median hyödyntäminen lautakuntien viestinnässä ja markkinoinnissa
  • lautakuntien verkkosivujen ylläpito ja kehittäminen


Odotamme

Tehtävä edellyttää vahvaa tietoteknistä osaamista, viestintätaitoja sekä sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen hallintaa. Ruotsin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen on etu, samoin muu kielitaito.

Toivomme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta monipuolisista sihteerin/assistentin työtehtävistä. Kokemus asianajoalalta, muusta asiantuntijaorganisaatiosta tai yrityksen lakiosastolta katsotaan eduksi.


Tarjoamme

Tarjoamme sinulle työpaikan elinkeinoelämän näköalapaikalta ja monipuoliset työtehtävät, joiden parissa sinun on mahdollisuus kehittyä ja oppia uutta. Pääset osaksi noin 40 hengen asiantuntevaa työyhteisöä ja työskentelemään Helsingin keskustassa. Tuemme ja kehitämme työntekijöidemme osaamista, jonka lisäksi tarjoamme kattavat työnhyvinvointia tukevat palvelut ja yhteisiä aktiviteetteja työkavereidesi kanssa.

Jos kiinnostuit ja haluaisit kollegaksemme, lähetä kirjallinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 27.3.2019 mennessä osoitteeseen heidi.merikalla-teir@chamber.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa riidanratkaisupalvelut-yksikön johtaja Heidi Merikalla-Teir (puh. 09 4242 6222) tiistaina 12.3. klo 14–16, keskiviikkona 20.3. klo 10–12 ja tiistaina 26.3. klo 10–12.

Toiveemme on, että työsuhde alkaisi toukokuun alussa. Koska toivomme löytävämme sopivan henkilön mahdollisimman pian, pyydämme potentiaalisia hakijoita haastatteluun myös jo ennen hakuajan umpeutumista. Olethan pian yhteydessä!

Tallennettu kategorioihin Uutiset |